KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

Used to generate... (phrase)

Dutch translation: (wordt) gebruikt om 12 vervaldagen voor een enkele


08:38 Mar 25, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial / Service terms
English term or phrase: Used to generate... (phrase)
Used to generate 12 installments (due dates) for ONE Invoice
Renate van den Bos
Dutch translation:(wordt) gebruikt om 12 vervaldagen voor een enkele
Explanation:
rekening te genereren
Selected response from:

Madeleine van Zanten
Switzerland
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1leidde tot 12 afbetalingen (vervaldagen) voor één factuurSerge L
4(Wordt) Gebruikt om 12 betalingstermijnen
vixen
4(wordt) gebruikt om 12 vervaldagen voor een enkele
Madeleine van Zanten


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
leidde tot 12 afbetalingen (vervaldagen) voor één factuur


Explanation:
mijn suggestie...

Succes,

Serge L.


    ervaring
Serge L
PRO pts in pair: 392

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicolo
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(wordt) gebruikt om 12 vervaldagen voor een enkele


Explanation:
rekening te genereren

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36
Grading comment
Bedankt!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(Wordt) Gebruikt om 12 betalingstermijnen


Explanation:
(vervaldagen) voor een enkele factuur te genereren.

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 1509