KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

Performance Accelerated Restricted Stock (PARS)

Dutch translation: prestatiegebaseerde aandelen met beperkte dividendrechten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Performance Accelerated Restricted Stock (PARS)
Dutch translation:prestatiegebaseerde aandelen met beperkte dividendrechten
Entered by: Henk Peelen

12:56 Oct 23, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Performance Accelerated Restricted Stock (PARS)
Dit is een optieplan voor een bedrijf. Restrichted stock is aandelen met beperkte dividendrechten, maar kan iemand mij helpen met een "snazzy" uitdrukking in het Nederlands die de bovenstaande lading dekt?

Alvast bedankt!
Willemina Hagenauw
prestatiegebaseerde aandelen met beperkte dividendrechten
Explanation:
meer snaz heb ik niet in mijn tas.
hopelijk komt dit van pas
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Hartelijk dank.
Dit was
een fantas
tisch snaz
zy antwoord!

Willemina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prestatiegebaseerde aandelen met beperkte dividendrechten
Henk Peelen
4Prestatie gerichte
Jos Essers


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Prestatie gerichte


Explanation:
door prestatie verhoogd, te verhogen verbeteren, aangepast, toenemend

Betere prestaties- toenemend (proportioneel??) recht op ..aandelen

Jos Essers
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 185

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prestatiegebaseerde aandelen met beperkte dividendrechten


Explanation:
meer snaz heb ik niet in mijn tas.
hopelijk komt dit van pas

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Hartelijk dank.
Dit was
een fantas
tisch snaz
zy antwoord!

Willemina