KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

due diligence team

Dutch translation: due diligence team


08:13 Jan 15, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: due diligence team
"a team within a company" Dit is echt alle info die ik heb. Het gaat over een Amerikaans bedrijf.
Martijn Naarding
Spain
Dutch translation:due diligence team
Explanation:
Je kunt het gewoon laten staan.
Anders krijg je omschrijvingen als 'het team dat grondig onderzoek doet' en dat is omslachtig en loopt niet lekker.
Selected response from:

Ruth Rosenthal
Israel
Grading comment
Bedankt
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5due diligence team
Drs. Pieter Stolwijk
5due diligence teamRuth Rosenthal


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
due diligence team


Explanation:
Je kunt het gewoon laten staan.
Anders krijg je omschrijvingen als 'het team dat grondig onderzoek doet' en dat is omslachtig en loopt niet lekker.

Ruth Rosenthal
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Bedankt

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
due diligence team


Explanation:
due diligence ook in het NL een vast begrip, ik zou het onvertaald laten

Drs. Pieter Stolwijk
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 40