valuation expert

Dutch translation: taxateur

English term or phrase:valuation expert
Dutch translation:taxateur
Entered by: Jacki

11:39 Jan 27, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: valuation expert
Deze persoon moet de waarde van een bedrijf schatten/bepalen in geval van overname door een ander bedrijf.

Jacki
Jacki
Netherlands
Taxateur
Explanation:
Financieel woordenboek.

Succes!

Renate
Selected response from:

Renate van den Bos
Grading comment
Als zoveel mensen het ermee eens zijn, moet het wel kloppen :-) Bedankt. Jacki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8Taxateur
Renate van den Bos
4waarderingsdeskundige
Wolter Jetten
4Schatter - schatexpert - waardebepaler
Carole Raes


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schatter - schatexpert - waardebepaler


Explanation:
Ervaring

Carole Raes
PRO pts in pair: 140

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
Taxateur


Explanation:
Financieel woordenboek.

Succes!

Renate

Renate van den Bos
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 113
Grading comment
Als zoveel mensen het ermee eens zijn, moet het wel kloppen :-) Bedankt. Jacki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carla Zwanenberg
8 mins

agree  Satie
9 mins

agree  Benny Raemaekers
12 mins

agree  AAAmedical
16 mins

agree  Henk Peelen
40 mins

agree  vixen
1 hr

agree  Peter Leistra
1 hr

agree  Saskia Steur
1 hr

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
waarderingsdeskundige


Explanation:
ik zou 'waardering' erin laten staan.


Wolter Jetten
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 53