roll-out of model over time

Dutch translation: planmatige invoering van het model op het "geïnstalleerde" klantenbestand

English term or phrase:methodical roll-out of model over time to installed customer base
Dutch translation:planmatige invoering van het model op het "geïnstalleerde" klantenbestand
Entered by: Henk Peelen

08:17 May 31, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: roll-out of model over time
Generation of future growth: methodical roll-out of model over time to installed customer base
Renate van den Bos
invoering/toepassing van het model
Explanation:
roll out is al eerder gevraagd, zie internetreferentie

jouw vertaling:
planmatige invoering van het model op het "geïnstalleerde" klantenbestand

(volgens mij is methodical .. over time planmatig). installed weet ik niet zo snel
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1geleidelijk een nieuw model ontwikkelen
Marijke Mayer
4invoering/toepassing van het model
Henk Peelen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
geleidelijk een nieuw model ontwikkelen


Explanation:
IViR - Publicaties - EJ Dommering -
Is volgens mij wat er hier bedoeld wordt.

Twynstra Gudde - Communicatiemanagement
... zoals fusies en reorganisaties, geleidelijk doorgevoerde veranderingen ... samen met
u een nieuw model voor de interne communicatie ontwikkelen en invoeren; ...
www.tg.nl/Advies/HumanTalent/communicatie.html - 50k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Benny Raemaekers
10 hrs
  -> Thank you, sir.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
invoering/toepassing van het model


Explanation:
roll out is al eerder gevraagd, zie internetreferentie

jouw vertaling:
planmatige invoering van het model op het "geïnstalleerde" klantenbestand

(volgens mij is methodical .. over time planmatig). installed weet ik niet zo snel


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=345030
Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
Bedankt! Renate