KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

joint election

Dutch translation: gezamenlijke verkiezing


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:joint election
Dutch translation:gezamenlijke verkiezing
Entered by: AllisonK

10:24 Dec 1, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: joint election
Gesprek tussen obligatiehandelaars:

- De enige echte kunst staat
in sectie 368-A-1B, aandelenswaps.

- Wat mij echt opwindt,
is een 3-38 H-10, joint election.
De Facto
gezamenlijke verkiezingen
Explanation:
komt wel voor op het Net, alleen weet ik niet of dit in deze context past...
... persconferentie introductie gezamenlijke verkiezingen jan : informatieavonden/middagen
in de kiesdistricten voor kandidatenwerving februari : gegevens ...
www.wve.nl/actueel/agenda-ab/ab-agenda-voostellen-2002/ 28-11-02-10b.pdf
... partijbestuur.’. Bij de eerste gezamenlijke verkiezingen voor de Tweede
Kamer in 1989 voerde PPR-voorvrouw Ria Beckers de lijst aan. ...
www.groenlinks.nl/bladen/tafeldrienov.html - 26k
Selected response from:

AllisonK
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4gezamenlijke verkiezingen
AllisonK
1Geen idee!
Erica Magielse


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
gezamenlijke verkiezingen


Explanation:
komt wel voor op het Net, alleen weet ik niet of dit in deze context past...
... persconferentie introductie gezamenlijke verkiezingen jan : informatieavonden/middagen
in de kiesdistricten voor kandidatenwerving februari : gegevens ...
www.wve.nl/actueel/agenda-ab/ab-agenda-voostellen-2002/ 28-11-02-10b.pdf
... partijbestuur.’. Bij de eerste gezamenlijke verkiezingen voor de Tweede
Kamer in 1989 voerde PPR-voorvrouw Ria Beckers de lijst aan. ...
www.groenlinks.nl/bladen/tafeldrienov.html - 26k


AllisonK
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 102

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kate Hudson
3 hrs

agree  moya
8 hrs

agree  Marciam
1 day 3 hrs

agree  Saskia Steur
1 day 5 hrs

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Geen idee!


Explanation:
Ik weet nog steeds geen antwoord, maar vond wel de volgende tekst:

Buyer will purchase the stock of Target and Seller and Buyer will join in an election pursuant to IRC § 338(h)(10), whereby the transaction will be treated for federal income tax purposes as if Target had sold its assets to Buyer and distributed the sale proceeds to Seller in complete liquidation. The proposed transaction will satisfy all of the requirements for an IRC § 338(h)(10) election.


    Reference: http://www.state.tn.us/revenue/rulings/fae/01-24fe.pdf
Erica Magielse
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 78