KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

pending enrolment report

Dutch translation: overzicht van inschrijvingen die in behandeling zijn


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pending enrolment report
Dutch translation:overzicht van inschrijvingen die in behandeling zijn
Entered by: Henk Peelen

16:05 Dec 3, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: pending enrolment report
Helaas geen context; staat in een keuzemenu. Bij enrolment gaat het hier om het aanwerven van deelnemers (personeel) voor een aandelenparticipatie. Het is dus een soort overzicht van a.s. deelnemers. Heeft iemand daar een goede uitdrukking voor op de plank?
avantix
Netherlands
overzicht van inschrijvingen die in behandeling zijn
Explanation:
overzicht van inschrijvingen die in aanvraag zijn.
overzicht / rapport van aangevraagde / hangende inschrijvingen.


Niet zo moeilijk, maar een echt compacte, pakkende term weet ik ook niet.
Selected response from:

Henk Peelen
Netherlands
Grading comment
gekozen voor: overzicht (van) aanmeldingen. Bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2overzicht van inschrijvingen die in behandeling zijn
Henk Peelen
3Inschrijvingsverslag (wordt) ingewachthirselina


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
overzicht van inschrijvingen die in behandeling zijn


Explanation:
overzicht van inschrijvingen die in aanvraag zijn.
overzicht / rapport van aangevraagde / hangende inschrijvingen.


Niet zo moeilijk, maar een echt compacte, pakkende term weet ik ook niet.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150
Grading comment
gekozen voor: overzicht (van) aanmeldingen. Bedankt!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mirjam Bonne-Nollen
1 hr

agree  jolagdam
4 days

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Inschrijvingsverslag (wordt) ingewacht


Explanation:
Of "participatieverslag"? In telegramstijl kan de "wordt" ook weg

hirselina
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 331