KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

shell structure

Dutch translation: Kuipconstructie


19:24 Dec 6, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: shell structure
3 year shell structure

this is for warranty agreement
RVL-RVL
United States
Dutch translation:Kuipconstructie
Explanation:
Als het hier ook om het spa-bad gaat lijkt het mij dat er garantie gegeven wordt op de kuip zelf, dwz het constructieve deel, niet zozeer de afwerking.
Selected response from:

Saskia Steur
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3KuipconstructieSaskia Steur
5 +1kuip structuur
Ariser
3schaalstructuur
Henk Peelen


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
schaalstructuur


Explanation:
is het eerste wat ik hierbij denk.
Kluwer GPW:
shell structure of nucleaus = schillenstructuur

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kuip structuur


Explanation:
See link below for example, warranty on shell (structure) of spa.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 5 mins (2003-12-06 23:29:23 GMT)
--------------------------------------------------

kuipstructuur.
\"3 jaar garantie op kuip\"

Ariser
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 132

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Switten: Arctic Spas geeft levenslange garantie op de shell (kuip) tegen lekkage door structurele fouten zolang de klant de spa in eigendom heeft (niet overdraagbaar).
9 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Kuipconstructie


Explanation:
Als het hier ook om het spa-bad gaat lijkt het mij dat er garantie gegeven wordt op de kuip zelf, dwz het constructieve deel, niet zozeer de afwerking.

Saskia Steur
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 379

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elise Jansen
22 mins
  -> dankjewel Elise

agree  Mirjam Bonne-Nollen
6 hrs
  -> dankjewel

agree  AllisonK
7 hrs
  -> thanks Allison