KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

disclaimers

Dutch translation: voobehoud


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:disclaimers
Dutch translation:voobehoud
Entered by: Tina Vonhof

01:03 Dec 7, 2003
English to Dutch translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: disclaimers
voor een contract.

Drew a blank
RVL-RVL
United States
voorbehoud
Explanation:
Veel voorbeelden op www.vinden.nl. Hier is er één van:

Voorbehoud

Op de informatie welke u op onze site aantreft berust copyright. Overname van delen van de tekst voor gebruik in uw eigen site of documentatie is alleen met bronvermelding toegestaan, op voorwaarde dat gebruikt materiaal niet uit context wordt gehaald. Onze site is opgebouwd aan de hand van informatie welke op het moment van publicatie als actueel bij ons bekend staat. Mocht de informatie tijdens uw bezoek aan onze site reeds verouderd dan wel incorrect zijn, dan kunnen wij slechts stellen dat wij onze best doen de site actueel te houden.



--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 18 mins (2003-12-07 19:21:46 GMT)
--------------------------------------------------

Thanks to all who agreed.
Selected response from:

Tina Vonhof
Canada
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9voorbehoud
Tina Vonhof
3ontkenner, afwijzingmoya


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ontkenner, afwijzing


Explanation:
van dale

moya
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 8

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
voorbehoud


Explanation:
Veel voorbeelden op www.vinden.nl. Hier is er één van:

Voorbehoud

Op de informatie welke u op onze site aantreft berust copyright. Overname van delen van de tekst voor gebruik in uw eigen site of documentatie is alleen met bronvermelding toegestaan, op voorwaarde dat gebruikt materiaal niet uit context wordt gehaald. Onze site is opgebouwd aan de hand van informatie welke op het moment van publicatie als actueel bij ons bekend staat. Mocht de informatie tijdens uw bezoek aan onze site reeds verouderd dan wel incorrect zijn, dan kunnen wij slechts stellen dat wij onze best doen de site actueel te houden.



--------------------------------------------------
Note added at 18 hrs 18 mins (2003-12-07 19:21:46 GMT)
--------------------------------------------------

Thanks to all who agreed.

Tina Vonhof
Canada
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 423

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek
6 hrs

agree  Saskia Steur
7 hrs

agree  Elise Jansen
7 hrs

agree  Linda Ferwerda
13 hrs

agree  Mirjam Bonne-Nollen
13 hrs

agree  Huijer
14 hrs

agree  Miriam Linschoten, PhD
15 hrs

agree  Channa Montijn
2 days 14 hrs

agree  Marc Kuypers
3 days 17 hrs