KudoZ home » English to Dutch » Bus/Financial

rental fits

Dutch translation: verhuur uitvoering


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rental fit
Dutch translation:verhuur uitvoering
Entered by: Els Immegeers

11:28 Dec 8, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: rental fits
Mondeos – we could put more Mondeos into major daily rental fits, no question about it. In Germany last year we put 24,000 Mondeos in major rental fits. At the time that the deal was done – this was back in 1998 – the theoretical profit contribution, the net profit, was going to be about $1800-$1900 per unit. In fact when we got it all done the total loss was $2000 per unit. The reason for that was the residual value had dropped like a stone because we'd oversupplied the German market with Mondeos.
Els Immegeers
Belgium
verhuur uitvoeringen
Explanation:
ik denk dat dit gaat over auto's die 'fitted' worden voor het verhuurmarkt; zie onderstaande referentie's
... RAI 2002” van 7 tot 16 februari 2002 toont KÖGEL de nieuwe plywood carrosserie
op basis van een Daimler Chrysler Atego in de “verhuur-uitvoering”. ...
www.trailerdegraaff.nl/nieuws/rai1.html - 5k
... een rolfoksysteem dat manoeuvres vereenvoudigt en de veiligheid bevordert;; Musto
maakt voor komend seizoen een speciale Kikkert Verhuur-uitvoering van hun ...
www.dekikkert.nl/verhuur.html - 8k

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 33 mins (2003-12-08 13:01:14 GMT)
--------------------------------------------------

trouwens, dat \'daily\' kun je combineren met de rest en iets van \'dagverhuur uitvoeringen\' gebruiken.
Selected response from:

AllisonK
Netherlands
Grading comment
Dit lijkt inderdaad de beste vertaling. Hartelijk dank voor jullie hulp!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1verhuur uitvoeringen
AllisonK
3huurcontract, huurovereenkomst
Henk Peelen


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
huurcontract, huurovereenkomst


Explanation:
zou ik zeggen

fit = (onder andere) pasvorm

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
verhuur uitvoeringen


Explanation:
ik denk dat dit gaat over auto's die 'fitted' worden voor het verhuurmarkt; zie onderstaande referentie's
... RAI 2002” van 7 tot 16 februari 2002 toont KÖGEL de nieuwe plywood carrosserie
op basis van een Daimler Chrysler Atego in de “verhuur-uitvoering”. ...
www.trailerdegraaff.nl/nieuws/rai1.html - 5k
... een rolfoksysteem dat manoeuvres vereenvoudigt en de veiligheid bevordert;; Musto
maakt voor komend seizoen een speciale Kikkert Verhuur-uitvoering van hun ...
www.dekikkert.nl/verhuur.html - 8k

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 33 mins (2003-12-08 13:01:14 GMT)
--------------------------------------------------

trouwens, dat \'daily\' kun je combineren met de rest en iets van \'dagverhuur uitvoeringen\' gebruiken.

AllisonK
Netherlands
Native speaker of: English
PRO pts in pair: 102
Grading comment
Dit lijkt inderdaad de beste vertaling. Hartelijk dank voor jullie hulp!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Saskia Steur: er worden hier vrijwel zeker uitvoeringen bedoeld
9 hrs
  -> dank je wel - dacht ik ook