KudoZ home » English to Dutch » Business/Commerce (general)

co-primary objectives

Dutch translation: verdere hoofddoeleinden


07:45 Jul 21, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Business/Commerce (general)
English term or phrase: co-primary objectives
The co-primary objectives will compare the efficacy of the products as follows:

Dit staat onder het kopje "primary objectives"

Kan ik dit vertalen met gezamenlijke hoofddoeleinden???
Simone Michels
Belgium
Dutch translation:verdere hoofddoeleinden
Explanation:
Is co-primary hier niet zoiets als een stapje tussen primair en secundair?
Selected response from:

xxxKristel-P
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eveneens hoofddoelen
Anthony Michils
3 +1verdere hoofddoeleindenxxxKristel-P


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
verdere hoofddoeleinden


Explanation:
Is co-primary hier niet zoiets als een stapje tussen primair en secundair?

xxxKristel-P
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Vonhof
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eveneens hoofddoelen


Explanation:
Of omschrijven: 'De thema's die ook nog bovenaan op de agenda staan, zullen de efficiëntie van de producten als volgt vergelijken:'

Anthony Michils
Native speaker of: Native in DutchDutch