KudoZ home » English to Dutch » Chemistry; Chem Sci/Eng

spray buffing / spray buffing pad

Dutch translation: ..


22:43 Nov 30, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: spray buffing / spray buffing pad
Apply solution to floor by mop or sparingly by fine mist trigger sprayer. If spray buffing, follow up with rotary machine fitted with spray buffing pad. When floor has dried, buff to a shine with dry buffing or polishing pad.

Bedankt voor jullie hulp!
Ellemiek
Ellemiek Drucker
Dutch translation:..
Explanation:
Bij sproeiend wrijven (of bij wrijvend sproeien): dat kan kennelijk gecombineerd worden.
Misschien beter: Als U nat wilt wrijven:

De spray buffing pad is dus de "poetslap" voor onder de vloerwrijfmachine om nat uit te vrijven.

Ik men niet jaloers op je met dit soort Engels...
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
Bedankt Leo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4boenen met spray/boenschijfsolos
4met een vloerwisser / vochtig vloerdoekjePaula Molewijk
2..
Leo te Braake | dutCHem


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
..


Explanation:
Bij sproeiend wrijven (of bij wrijvend sproeien): dat kan kennelijk gecombineerd worden.
Misschien beter: Als U nat wilt wrijven:

De spray buffing pad is dus de "poetslap" voor onder de vloerwrijfmachine om nat uit te vrijven.

Ik men niet jaloers op je met dit soort Engels...

Leo te Braake | dutCHem
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 268
Grading comment
Bedankt Leo!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
/ spray buffing pad
met een vloerwisser / vochtig vloerdoekje


Explanation:
de vloerwisser heeft speciaal geprepareerde (geîmpregneerde doekjes)

Paula Molewijk
Netherlands

9 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
boenen met spray/boenschijf


Explanation:
spray onvertaald daar dit in de reiningingsbranche gebruikelijk is

buffing =eerder boenen dan reinigen


solos