KudoZ home » English to Dutch » Chemistry; Chem Sci/Eng

Valeric anhydride

Dutch translation: valeriaanzuuranhydride


17:40 Jan 27, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / Chemistry
English term or phrase: Valeric anhydride
List of chemicals.
Shayna Barby
Dutch translation:valeriaanzuuranhydride
Explanation:
volgens scheikundige logica, maar ik vindt geen bewijs (is in het Engels ook slechts 26 keer in Google).
Groeten,

Nikolaus
Selected response from:

Elisabeth Ghysels
Grading comment
Hartelijk dank.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5valeriaanzuuranhydride
Elisabeth Ghysels
5Valeriaan anhydride
xxxmariette


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
valeriaanzuuranhydride


Explanation:
volgens scheikundige logica, maar ik vindt geen bewijs (is in het Engels ook slechts 26 keer in Google).
Groeten,

Nikolaus

Elisabeth Ghysels
PRO pts in category: 14
Grading comment
Hartelijk dank.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Leo te Braake | dutCHem: Klopt volledig. En 't stinkt gruwelijk, weet ik uit eigen ervaring...
45 mins

agree  Satie
14 hrs

agree  Titia Meesters
18 hrs

agree  Nadia Ellis
1 day 3 hrs

agree  Peter Leistra
1 day 16 hrs

3 days 16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Valeriaan anhydride


Explanation:
Valeric acid is valeriaanzuur, en acid zie ik niet staan in de vraag. Valeric betekent "uit Valeriaan". Anhydride is een stofnaam, en betekent een verbinding die door het verlies van water uit andere stoffen is ontstaan.

xxxmariette
United States
Native speaker of: Native in DutchDutch