KudoZ home » English to Dutch » Cinema, Film, TV, Drama

materials, review

Dutch translation: Ik verwacht dat u bijkomend materiaal zult


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:materials, review
Dutch translation:Ik verwacht dat u bijkomend materiaal zult
Entered by: Evert DELOOF-SYS

04:21 Sep 12, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama / subtitling
English term or phrase: materials, review
Dit zegt de rechter tegen de advocaat bij het maken van een volgende afspraak:
I expect that you will prepare additional materials for my review.

Alvast bedankt voor je hulp.
Sandra B.
Ik verwacht dat u bijkomend materiaal zult
Explanation:
voorbereiden/samenstellen/indienen voor mijn overzicht/rapport

'Materiaal' hier in zin van 'documenten, enz.'
'prepare': hier: voorbereiden, aanmaken, samenstellen, indienen...


Geen referenties nodig
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ik verwacht dat u bijkomend materiaal zult
Evert DELOOF-SYS
4Ik verwacht dat u aanvullend materiaal zult voorbereiden voor mijn inzage.
Hilde Hoven
2Ik verwacht dat u aanvullend materiaal zult voorbereiden voor mijn inzage.
Hilde Hoven


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ik verwacht dat u bijkomend materiaal zult


Explanation:
voorbereiden/samenstellen/indienen voor mijn overzicht/rapport

'Materiaal' hier in zin van 'documenten, enz.'
'prepare': hier: voorbereiden, aanmaken, samenstellen, indienen...


Geen referenties nodig

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 144

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ik verwacht dat u aanvullend materiaal zult voorbereiden voor mijn inzage.


Explanation:
additional = aanvullend
for review = ter inzage

Hilde Hoven
New Zealand
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

12 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Ik verwacht dat u aanvullend materiaal zult voorbereiden voor mijn inzage.


Explanation:
additional = aanvullend
for review = ter inzage
Am not 100% about voor mijn inzage though.


    Dikke Van Dale
Hilde Hoven
New Zealand
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch