KudoZ home » English to Dutch » Computers: Systems, Networks

proprietary web based internet booking component

Dutch translation: eigen via het internet werkende boekingsprogramma


16:57 Dec 2, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Computers: Systems, Networks
English term or phrase: proprietary web based internet booking component
Advance orders have started to come in for xxx *proprietary web based internet booking component* that works seamlessly with xxx

Thks
Mike
Mike
Dutch translation:eigen via het internet werkende boekingsprogramma
Explanation:
Proprietary heeft te maken met eigendom (proprietary rights zijn bv. eigendomsrechten). Het gaat hier dus om een programma dat xxx zelf in bezit heeft.
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2eigen via het internet werkende boekingsprogramma
Jan Willem van Dormolen
3gepatenteerde internetboekingscomponent
11thmuse
3 -1internetprogramma voor registratie van onroerend goed
Henk Peelen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
internetprogramma voor registratie van onroerend goed


Explanation:
internetondersteund programma voor registratie van onroerend goed

internetprogramma voor onroerend-goedregistratie

--------------------------------------------------
Note added at 2004-12-02 19:04:27 (GMT)
--------------------------------------------------

OK dan:
eigen internetprogramma voor boekingen
eigen programma voor internetboekingen

Henk Peelen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 27

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jan Willem van Dormolen: waar haal je dat onroerend goed vandaan??
4 mins
  -> guttegutteguttegut, ik had property gelezen in plaats van propriatary. Home-making in plaats van home-made!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
eigen via het internet werkende boekingsprogramma


Explanation:
Proprietary heeft te maken met eigendom (proprietary rights zijn bv. eigendomsrechten). Het gaat hier dus om een programma dat xxx zelf in bezit heeft.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 19
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  solos: beter eigen dan met octrooi of patent , want dat is niet impliciet
7 days

agree  Bianca Adriaensen
9 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gepatenteerde internetboekingscomponent


Explanation:
Nog een mogelijkheid

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 41 mins (2004-12-02 21:38:19 GMT)
--------------------------------------------------

internetboekingscomponent onder octrooi

11thmuse
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Jan Willem van Dormolen, 11thmuse