KudoZ home » English to Dutch » Computers (general)

This message may not be displayed depending on the product.

Dutch translation: Afhankelijk van het product, is het mogelijk dat dit bericht niet verschijnt


05:20 Jan 13, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
English term or phrase: This message may not be displayed depending on the product.
This message may not be displayed depending on the product.
radak
Dutch translation:Afhankelijk van het product, is het mogelijk dat dit bericht niet verschijnt
Explanation:
If you say '[...] mag deze mededeling/dit bericht niet verschijnen', it means that this message is not allowed to appear.

Saying 'is het mogelijk dat dit bericht niet verschijnt', it means 'it may not be displayed' or 'it is possible that it is not displayed'.

Hope it helps
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Afhankelijk van het product, is het mogelijk dat dit bericht niet verschijnt
GertV
5Op sommige producten wordt deze melding niet weergegevenxxxXX789
5 -1Afhankelijk van het product, mag dit bericht niet weergegeven worden.
Marijke Mayer


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Afhankelijk van het product, mag dit bericht niet weergegeven worden.


Explanation:
Here it is! Below I've pasted some similar sentences in different context, resulting from Google hits.

Marijke

Stichting Fenedex Examens, Export-management
... schriftelijk bericht. ... behandeld. Afhankelijk van ... marktkeuze mag niet weggelaten ... het
product of ... In dit onderdeel ... dienen weergegeven te worden. ... het ... van ...
www.sfe.nl/management/management-tips.html

Webselect, uw online adviseur voor access, hosting, emailonly ...
... hun product niet ... is afhankelijk van ... u niet-relevante ... gemaakt, mag ik ... zetten. Dit kan ... teksten
worden met ... het bericht gescheiden ... Webdesign Het ... van een ... weergegeven ...
www.webselect.nl/faqaccess.php3

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Massimo Lencioni: Het is hier beslist geen kwestie van 'mogen' (sorry Marijke :)
4 hrs
  -> Je hebt gelijk, ik vind jouw suggestie beter hieronder.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Afhankelijk van het product, is het mogelijk dat dit bericht niet verschijnt


Explanation:
If you say '[...] mag deze mededeling/dit bericht niet verschijnen', it means that this message is not allowed to appear.

Saying 'is het mogelijk dat dit bericht niet verschijnt', it means 'it may not be displayed' or 'it is possible that it is not displayed'.

Hope it helps

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Massimo Lencioni: of "Bij sommige producten wordt dit bericht niet weergegeven"
3 hrs

agree  Linda Ferwerda
4 hrs

agree  jviaene
8 hrs

agree  Antoinette Verburg
11 hrs

agree  Jacki
11 hrs

agree  Anneken: De oplossing van Lencioni & De Vries lijkt me eigenlijk de beste.
1 day 6 hrs

2 days 13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Op sommige producten wordt deze melding niet weergegeven


Explanation:
"Afhankelijk" is te letterlijk.

xxxXX789
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12