KudoZ home » English to Dutch » Computers: Software

User adjustable color settings

Dutch translation: kleurinstellingen aanpasbaar door gebruiker


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:User adjustable color settings
Dutch translation:kleurinstellingen aanpasbaar door gebruiker
Entered by: Jorim De Clercq

02:06 Nov 8, 2013
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: User adjustable color settings
User adjustable color settings for customers who do not have calibration equipment

Dit is de enige zin die ik heb.
Ik dacht aan 'Gebruiker aanpasbare kleurstellingen', maar ik vind dat het toch niet zo vlot klinkt.

Bedankt!
Jorim De Clercq
Ecuador
kleurinstellingen aanpasbaar door gebruiker
Explanation:
http://www.absentiemanager.nl/images/stories/functiechecklis...
http://www.daikin.nl/products/index.jsp?singleprv=EKRTW

--------------------------------------------------
Note added at 8 uren (2013-11-08 10:52:28 GMT)
--------------------------------------------------

"Kleurinstellingen aanpasbaar door gebruiker indien kalibratieapparatuur ontbreekt."
Selected response from:

freekfluweel
Netherlands
Grading comment
Bedankt allemaal!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3kleurinstellingen aanpasbaar door gebruiker
freekfluweel
3 +2instelbare kleurparameters
Ron Willems
3 +1kleurinstellingen die door de gebruiker aangepast kunnen worden
Tineke Van Beukering
3 +1kleurinstellingen zelf aanpassenBarend van Zadelhoff


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
user adjustable color settings
kleurinstellingen zelf aanpassen


Explanation:
Misschien is dit wat.

User adjustable color settings for customers who do not have calibration equipment.

Klanten die geen kalibratieapparatuur hebben, kunnen de kleurinstellingen zelf aanpassen.

Barend van Zadelhoff
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christine Houtteman: Dat is ook het eerste wat ik dacht.
1 day7 hrs
  -> Dank je, sta ik toch niet helemaal alleen in de wereld. :-) In het andere geval worden de instellingen aangepast door de kalibratieapparatuur. Verder heeft het eenvoud.

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
user adjustable color settings
kleurinstellingen die door de gebruiker aangepast kunnen worden


Explanation:
Beetje een mond vol, maar het dekt de lading

Tineke Van Beukering
Australia
Native speaker of: Dutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
7 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
user adjustable color settings
instelbare kleurparameters


Explanation:
... voor gebruikers die geen kalibratieapparatuur hebben.

dit impliceert dat de gebruikers die parameters zelf kunnen instellen, en je bent meteen van dat lelijke 'klanten' verlost

Ron Willems
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 163

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen
1 hr
  -> dank

agree  Tineke Van Beukering: Ook mooi.
2 hrs
  -> dank je

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
user adjustable color settings
kleurinstellingen aanpasbaar door gebruiker


Explanation:
http://www.absentiemanager.nl/images/stories/functiechecklis...
http://www.daikin.nl/products/index.jsp?singleprv=EKRTW

--------------------------------------------------
Note added at 8 uren (2013-11-08 10:52:28 GMT)
--------------------------------------------------

"Kleurinstellingen aanpasbaar door gebruiker indien kalibratieapparatuur ontbreekt."

freekfluweel
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 24
Grading comment
Bedankt allemaal!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maart3n
4 hrs
  -> Dankjewel!

agree  Jan Willem van Dormolen
5 hrs
  -> Dankjewel!

agree  Tineke Van Beukering: En minder een mond vol dan mijn suggestie
5 hrs
  -> Dankjewel!