KudoZ home » English to Dutch » Construction / Civil Engineering

lift sur verrin

Dutch translation: schroeflichter, hefschuif


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lift sur verrin
Dutch translation:schroeflichter, hefschuif
Entered by: George Vardanyan

15:09 Mar 31, 2004
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / keukens
English term or phrase: lift sur verrin
in een beschrijving van een keuken kom ik deze term tegen. Wie heeft een idee wat dit kan zijn?
xxx2708
(worm)schroeflichter/-heffer/-tiller
Explanation:
(op)heffen/(op)tillen/(op)lichten of (op)heffer/(op)tiller/(op)lichter op wormschroef - wormschroeflichter

Siège ergonomique sur verrin et piètement 5 branches
Selected response from:

George Vardanyan
Grading comment
De klant verkoos hefschuif, maar uw vertaling kan ook goed zijn in bepaalde contexten.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(worm)schroeflichter/-heffer/-tiller
George Vardanyan
2een mogelijke link...Saskia Steur


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(worm)schroeflichter/-heffer/-tiller


Explanation:
(op)heffen/(op)tillen/(op)lichten of (op)heffer/(op)tiller/(op)lichter op wormschroef - wormschroeflichter

Siège ergonomique sur verrin et piètement 5 branches


    Reference: http://www.lemieuxvivre.com/cat/fr/assise.htm
George Vardanyan
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4
Grading comment
De klant verkoos hefschuif, maar uw vertaling kan ook goed zijn in bepaalde contexten.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
een mogelijke link...


Explanation:
Op onderstaande website kom ik de term "sur verrin gaz" tegen, maar ik spreek geen Frans, dus ik kan je niet verder helpen. Ook hier gaat het meen ik om een beschrijving van een inrichting.

Succes verder


    Reference: http://www.hedimag.com/fiche/fiche_produit.php?id_produit=33
Saskia Steur
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 38