KudoZ home » English to Dutch » Cosmetics, Beauty

nail bonding system

Dutch translation: nail bonding system is een hechtmiddel voor kunstnagels


07:34 Dec 7, 2001
English to Dutch translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty / cosmetics
English term or phrase: nail bonding system
xxx has developed the most advanced nail bonding system on the market
Nadjezda Heymans
Dutch translation:nail bonding system is een hechtmiddel voor kunstnagels
Explanation:
Nail bonding is een hechtmiddel voor nagels. Hiermee wordt eigenlijk kunstnagels bedoeld. Dit kan zijn lijm, acryl of gel. Het systeem wordt als eerste laag op de nagel gebruikt om vervolgens de acryl, de gel of de lijm perfect te laten hechten. Hierdoor wordt een uiterst stevige hechting verkregen.
Dus: xxx heeft het meest geavenceerd hechtingssysteem voor nagels op de markt ontwikkeld.
(voorheen 7 jaar als nagelstyliste gewerkt!!!)
Selected response from:

xxxanitahuis1
Grading comment
Thank you!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kunstnagel plak systeem
Leo van Zanten
5nail bonding system is een hechtmiddel voor kunstnagelsxxxanitahuis1


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
nail bonding system is een hechtmiddel voor kunstnagels


Explanation:
Nail bonding is een hechtmiddel voor nagels. Hiermee wordt eigenlijk kunstnagels bedoeld. Dit kan zijn lijm, acryl of gel. Het systeem wordt als eerste laag op de nagel gebruikt om vervolgens de acryl, de gel of de lijm perfect te laten hechten. Hierdoor wordt een uiterst stevige hechting verkregen.
Dus: xxx heeft het meest geavenceerd hechtingssysteem voor nagels op de markt ontwikkeld.
(voorheen 7 jaar als nagelstyliste gewerkt!!!)

xxxanitahuis1
Grading comment
Thank you!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
kunstnagel plak systeem


Explanation:
system to attach artificial nails

Leo van Zanten
United States
Native speaker of: Native in DutchDutch