KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

VAC POWER IN Connector

Dutch translation: Aansluiting wisselstroomvoeding


11:18 Feb 24, 2009
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: VAC POWER IN Connector
Het gaat om de aansluiting aan de achterkant van een mengpaneel van EURODESK voor dj's etc.. Iemand anders heeft hier "VAC Power in wisselstroom verbindingsstuk" van gemaakt. Is dit de goede vertaling? Ik kom er zelf even niet uit, bedankt
solejnicz
Netherlands
Dutch translation:Aansluiting wisselstroomvoeding
Explanation:
Zo werkt mijn Behringer mixer ook: met een wisselstroom adapter.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-24 13:00:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Stefan: "Ik maak er denk ik "wisselstroomconnector" van"
Eppo:
Maar dan 'verengels' je het toch weer meer dan nodig is...
'Aansluiting' of 'plug' zijn prima Nederlandse alternatieven voor 'connector'.
Selected response from:

Eppo Schaap
Netherlands
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Aansluiting wisselstroomvoeding
Eppo Schaap
4Aansluiting wisselstroom in
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vac power in connector
Aansluiting wisselstroom in


Explanation:
VAC = Voltage Alternating Current, oftewel wisselstroomspanning
Power is dan dubbelop (want al inbegrepen in VAC)
In = ingang
Connector = aansluiting, of eventueel steker, maar dat moet uit de context blijken. Overigens is 'aansluiting' ook goed als het om de steker gaat.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 72

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
vac power in connector
Aansluiting wisselstroomvoeding


Explanation:
Zo werkt mijn Behringer mixer ook: met een wisselstroom adapter.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2009-02-24 13:00:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Stefan: "Ik maak er denk ik "wisselstroomconnector" van"
Eppo:
Maar dan 'verengels' je het toch weer meer dan nodig is...
'Aansluiting' of 'plug' zijn prima Nederlandse alternatieven voor 'connector'.

Eppo Schaap
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Dank je wel.

Asker: Ik maak er denk ik "wisselstroomconnector" van.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frédéric Combes: Klinkt beter als Jan Willem's suggestie.
16 mins

agree  Henk Peelen
9 hrs