KudoZ home » English to Dutch » Electronics / Elect Eng

Open wire

Dutch translation: leidingonderbreking


12:14 Dec 5, 2010
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Open wire
Een foutmelding voor een verpakkingsmachine. De machine is voorzien van een camera die verpakkingen filmt, vandaar waarschijnlijk de verwijzing naar de productsensor.

Open wire product sensor I82B12.
Rik Schraag
Netherlands
Dutch translation:leidingonderbreking
Explanation:
van de productsensor. Waarschijnlijk een kabelbreuk, maar de storing kan natuurlijk ook in de sensor zelf zitten. Meestal wordt overigens de term 'open circuit' gebruikt.
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Bedankt Harry!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2leidingonderbrekingHarry Borsje
3open draad
solejnicz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
open wire
leidingonderbreking


Explanation:
van de productsensor. Waarschijnlijk een kabelbreuk, maar de storing kan natuurlijk ook in de sensor zelf zitten. Meestal wordt overigens de term 'open circuit' gebruikt.


Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 243
Grading comment
Bedankt Harry!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jack den Haan
1 hr

agree  Henk Peelen
18 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
open wire
open draad


Explanation:
Zie het voorbeeld hieronder.

Example sentence(s):
  • Open draad op temperatuursensor. Gebruik de unit niet. Bel de technische dienst van Arizant

    Reference: http://www.arizant.com/arizant/201298E/PDF/247044/247044-NL....
solejnicz
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in FrenchFrench, Native in DutchDutch
PRO pts in category: 20