KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

spack plugwrench

Dutch translation: Sparkplug wrench


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spack plugwrench
Dutch translation:Sparkplug wrench
Entered by: Roeland

13:33 Feb 23, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / concrete planer
English term or phrase: spack plugwrench
Supplied as standard with mounting wrench 16 and **spack plugwrench** (for petrol version).

Een 'plugwrench' is een 'dopsleutel'. Wat is echter een 'spack plugwrench'?

Alvast bedankt.
Katleen Burm
Sparkplug wrench ??
Explanation:
Ik denk dat het een typo is. Sparkplug wrench is in ieder geval een bougie sleutel, een soort pijp met aan het einde een 6 kant opening voor de bougie en aan het andere einde 2 gaten waar je dan weer een schroevendraaier door kunt steken om wat kracht te zetten.
Doe even google-en op bougiesleutel en ga naar de plaatjes.
Selected response from:

Roeland
Netherlands
Grading comment
Bedankt, Roeland. Het is inderdaad een typo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Sparkplug wrench ??
Roeland
3Bougiesleutel
TransAction


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Sparkplug wrench ??


Explanation:
Ik denk dat het een typo is. Sparkplug wrench is in ieder geval een bougie sleutel, een soort pijp met aan het einde een 6 kant opening voor de bougie en aan het andere einde 2 gaten waar je dan weer een schroevendraaier door kunt steken om wat kracht te zetten.
Doe even google-en op bougiesleutel en ga naar de plaatjes.

Roeland
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 15
Grading comment
Bedankt, Roeland. Het is inderdaad een typo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Harry Borsje: lijkt mij ook; doe je bougiesleutel wel altijd aan elkaar schrijven?
4 mins
  -> eigenlijk wel ja, tenminste tot we weten wat er over dit soort zaken in de groene, witte, blauwe en weet ik wat voor gekleurde boekjes komt te staan. :-)

agree  Henk Peelen
12 mins

9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bougiesleutel


Explanation:
zal wel een typo zijn.

TransAction
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrisianFrisian
PRO pts in category: 8