KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

underguarding

Dutch translation: onderafscherming


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:underguarding
Dutch translation:onderafscherming
Entered by: Willemina Hagenauw

09:27 Jun 27, 2007
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / laundry systems
English term or phrase: underguarding
The system is equipped with walk-un underguarding beneath the complete high level monorail system.
Willemina Hagenauw
onderafscherming
Explanation:
c.q. afscherming aan de onderzijde. Blijkbaar is die ook nog beloopbaar, al zal er op dat moment van de afschermfunctie weinig terecht komen (tenzij je ondersteboven kunt lopen).
Selected response from:

Harry Borsje
Netherlands
Grading comment
Hartelijk dank Harry!

Willemina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3onderafschermingHarry Borsje
2bordes
TransAction


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
bordes


Explanation:
als je er op kunt lopen (walk on?) zou ik het een bordes noemen.
Anders misschien onderplaten oid.

TransAction
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrisianFrisian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leo van bragt: zou ik niet doen. Het is in de eerste plaats een afscherming, waar je toevallig ook nog op kunt lopen. Een bordes is bedoeld om op te lopen, denk ik.
2 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
onderafscherming


Explanation:
c.q. afscherming aan de onderzijde. Blijkbaar is die ook nog beloopbaar, al zal er op dat moment van de afschermfunctie weinig terecht komen (tenzij je ondersteboven kunt lopen).


Harry Borsje
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 224
Grading comment
Hartelijk dank Harry!

Willemina

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leo van bragt
2 hrs

agree  Nicole Snoek
8 hrs

agree  Jan Willem van Dormolen: Een beloopbare onderafscherming, zou heel goed kunnen
9 hrs