KudoZ home » English to Dutch » Engineering (general)

measurement ratings services

Dutch translation: kijkgedragsonderzoek


14:45 Sep 8, 2011
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Engineering (general)
English term or phrase: measurement ratings services
Context:

"XXX also continues to weave itself into the fabric of the media industry by providing interactive advertising solutions and audience research and measurement ratings services to the television industry"

Graag z.s.m antwoord geven, het is dringend. Iedere vorm van input is welkom!
solejnicz
Netherlands
Dutch translation:kijkgedragsonderzoek
Explanation:
Dat dekt volgens mij de betekenis hier, dat breidt het uit.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-09-08 16:12:49 GMT)
--------------------------------------------------

Kijkgedragonderzoek

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-09-08 16:29:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://pr.tivo.com/easyir/customrel.do?easyirid=CA934452BA64...
Ik hoop dat dit gelukt is met de telefoon. Dat beschrijft het uitgebreid

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-09-08 17:26:33 GMT)
--------------------------------------------------

Dank je
Selected response from:

Machteld/Johan Schrameijer/Westenburg
Grading comment
Heb er zoiets van gemaakt, omdat uit de Engelse tekst niet duidelijk blijkt dat het alléén om kijkcijfers gaat.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kijkcijferonderzoek
Lianne Wouters
3kijkgedragsonderzoek
Machteld/Johan Schrameijer/Westenburg


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kijkcijferonderzoek


Explanation:
Misschien heb je hier wat aan...

Lianne Wouters
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ronald van Riet
14 mins

neutral  Machteld/Johan Schrameijer/Westenburg: het houd meer in dan alleen kijkcijfers, lijkt mij
15 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kijkgedragsonderzoek


Explanation:
Dat dekt volgens mij de betekenis hier, dat breidt het uit.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-09-08 16:12:49 GMT)
--------------------------------------------------

Kijkgedragonderzoek

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-09-08 16:29:22 GMT)
--------------------------------------------------

http://pr.tivo.com/easyir/customrel.do?easyirid=CA934452BA64...
Ik hoop dat dit gelukt is met de telefoon. Dat beschrijft het uitgebreid

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-09-08 17:26:33 GMT)
--------------------------------------------------

Dank je

Machteld/Johan Schrameijer/Westenburg
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Heb er zoiets van gemaakt, omdat uit de Engelse tekst niet duidelijk blijkt dat het alléén om kijkcijfers gaat.
Notes to answerer
Asker: Ja goed gezien, mijn tekst gaat ook over dit bedrijf.