KudoZ home » English to Dutch » Engineering: Industrial

unloading pusher bellow leak test

Dutch translation: drukbalg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pusher bellow
Dutch translation:drukbalg
Entered by: Wim Jonckheere

16:47 Nov 13, 2013
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / pusher bellow
English term or phrase: unloading pusher bellow leak test
Pressing unloading pusher bellows leak test button in the main lower band user can access this screen

Het gaat om software voor het aansturen van een vriesdroger met "pushers" voor laden en lossen
Wim Jonckheere
France
(knop voor) lektest van drukbalg van de losser
Explanation:
Door het drukken op de knop kan het scherm voor het uitvoeren van de druktest voor de balg van het losmechanisme worden benaderd
Selected response from:

Henk Sanderson
Netherlands
Grading comment
onderdeel vriesdroger
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3poging...
Leo te Braake | dutCHem
3(knop voor) lektest van drukbalg van de losser
Henk Sanderson


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(knop voor) lektest van drukbalg van de losser


Explanation:
Door het drukken op de knop kan het scherm voor het uitvoeren van de druktest voor de balg van het losmechanisme worden benaderd

Henk Sanderson
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 40
Grading comment
onderdeel vriesdroger
Notes to answerer
Asker: hartelijk dank Henk!


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poging...


Explanation:
Zo'n reeks zelfstandige naamwoorden achter elkaar is grammaticaal vaak vatbaar voor verschillende interpretaties. Hier de mijne (voor de hele zin), beinvloed door het weinige dat ik weet van SCADA-systemen.

Pressing unloading pusher bellows leak test button in the main lower band user can access this screen

De gebruiker kan dit scherm bereiken door in de hoofd-schermzone onderin te drukken op de lektestknop van de losknopbalg.



Leo te Braake | dutCHem
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 15
Notes to answerer
Asker: Hartelijk dank, Leo.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  freekfluweel: losKNOPbalg...? Verder redelijk geslaagd!
10 hrs