KudoZ home » English to Dutch » Finance (general)

Het stock just went public.

Dutch translation: haar bedrijf werd net op de beurs genoteerd


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Her stock just went public.
Dutch translation:haar bedrijf werd net op de beurs genoteerd
Entered by: Evert DELOOF-SYS

04:26 Sep 12, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Het stock just went public.
Dorothy started recording music in her basement en now she has he biggest R&B label this side of the Mason Dixon. And her stock just went public.

Wordt stock hier vertaald door afkomst?
Sandra B.
haar bedrijf werd net op de beurs genoteerd
Explanation:
Geen idee wie 'Dorothy' is, vandaar enige omzichtigheid.

Stock: hier: bedrijf of aandelen.

Ik begrijp eigenlijk niet waar je 'afkomst' vandaan haalt.

HTH
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5aandeel
ShirleyV
4 +1haar bedrijf werd net op de beurs genoteerd
Evert DELOOF-SYS


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
haar bedrijf werd net op de beurs genoteerd


Explanation:
Geen idee wie 'Dorothy' is, vandaar enige omzichtigheid.

Stock: hier: bedrijf of aandelen.

Ik begrijp eigenlijk niet waar je 'afkomst' vandaan haalt.

HTH

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 82

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carla Zwanenberg
7 mins

22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
aandeel


Explanation:
Als je zegt: "My stock went publick" zeg je eigenlijk dat je naar de beurs bent gegaan en dus nu beursgenoteerd bent.

ShirleyV
Native speaker of: Native in DutchDutch