KudoZ home » English to Dutch » Food & Drink

catering bread

Dutch translation: fabrieksbrood


08:42 May 10, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Food & Drink / Food industry
English term or phrase: catering bread
REDUCED FAT, REDUCED SALT THICK SLICED WHITE CATERING BREAD

Kent iemand de term 'catering bread'? Alvast bedankt.
Shayna Barby
Dutch translation:fabrieksbrood
Explanation:
De context is wel erg mager (excusez de woordspeling), maar misschien wordt mijn antwoord hier bedoeld.
Selected response from:

Herman te Loo
Grading comment
Bedankt!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sandwich brood
vixen
4gaarkeukenbrood? kuch?
Henk Peelen
2fabrieksbrood
Herman te Loo
2voorverpakt (consumptie)brood
AAAmedical


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
voorverpakt (consumptie)brood


Explanation:
een gok, misschien helpt het

AAAmedical
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gaarkeukenbrood? kuch?


Explanation:
omschrijving lijkt te duiden op het dekken van basisbehoeften.


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-10 09:01:18 (GMT)
--------------------------------------------------

commiesbrood? kantinebrood?

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 13

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sandwich brood


Explanation:
of
brood voor sandwiches

Bij 'catering bread' denk ik meteen aan (belegde) broodjes, pistoletjes, croissanten e.d. In de context lijkt sandwich brood me daarom heel geschikt.

vixen
Greece
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 36

20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
fabrieksbrood


Explanation:
De context is wel erg mager (excusez de woordspeling), maar misschien wordt mijn antwoord hier bedoeld.

Herman te Loo
Native speaker of: Native in DutchDutch
Grading comment
Bedankt!