KudoZ home » English to Dutch » Insurance

(Transitional Provisions and Savings) (Business Transfers) Order 2001

Dutch translation: in navolging van (de) wet 2000 over financiële diensten en markten


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(Transitional Provisions and Savings) (Business Transfers) Order 2001
Dutch translation:in navolging van (de) wet 2000 over financiële diensten en markten
Entered by: Evert DELOOF-SYS

16:28 Dec 19, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Insurance / Insurance
English term or phrase: (Transitional Provisions and Savings) (Business Transfers) Order 2001
This is also insurance regulation. The whole thing reads: ".... pursuant to the Financial Services and Markets Act 2000 (Transitional Provisions and Savings) (Business Transfers) Order 2001." Phew! Anyone?
Willemina
in navolging van (de) wet 2000 over financiële diensten en markten
Explanation:
(Overgangsprovisies en besparingen)(zakelijke transferten)...

uit de losse pols, dus best even wachten op bevestiging of vervloeking door een collega :)
Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
Hartelijk dank aan beiden voor de hulp!

Willemina
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(tijdelijke voorzieningen en besparingen)(zakelijke overschrijvingen)besluit 2001Gosse
4in navolging van (de) wet 2000 over financiële diensten en markten
Evert DELOOF-SYS
4in navolging van (de) wet 2000 over financiële diensten en markten


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in navolging van (de) wet 2000 over financiële diensten en markten


Explanation:
(Overgangsprovisies en besparingen)(zakelijke transferten)...

uit de losse pols, dus best even wachten op bevestiging of vervloeking door een collega :)



Native speaker of:

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in navolging van (de) wet 2000 over financiële diensten en markten


Explanation:
(Overgangsprovisies en besparingen)(zakelijke transferten)...

uit de losse pols, dus best even wachten op bevestiging of vervloeking door een collega :)


Evert DELOOF-SYS
Belgium
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 19
Grading comment
Hartelijk dank aan beiden voor de hulp!

Willemina

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(tijdelijke voorzieningen en besparingen)(zakelijke overschrijvingen)besluit 2001


Explanation:
I.p.v. 'besparingen' kan eventueel, afhankelijk van verdere context, beter als 'spaartegoeden' worden vertaald.
In ieder geval ben ik zeker van de 'tijdelijke voorzieningen'.
Succes!

Gosse
Germany
Works in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 3