KudoZ home » English to Dutch » Insurance

Field engineer

Dutch translation: field engineer


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Field engineer
Dutch translation:field engineer
Entered by: Jack den Haan

14:34 Aug 3, 2010
English to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Insurance
English term or phrase: Field engineer
Our specialist team is driven by account and field engineers...

Het gaat om technische verzekeringen.
Ik heb geen Nederlandse vertaling voor Field engineer gevonden. Kan ik deze term het beste onvertaald laten?
Alvast bedankt!
Willemijn Biemond
Netherlands
field engineer
Explanation:
Zeer waarschijnlijk wordt hiermee een technische specialist bedoeld die op lokatie voor de cliënt beschikbaar is. De term wordt volgens mij meestal niet vertaald.
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
Erg bedankt voor de hulp!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4veldtechnicus
OneMind
4field engineerJack den Haan
1buitendiensttechnicus
Jan Willem van Dormolen


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
field engineer
buitendiensttechnicus


Explanation:
Een gok, ik weet niet wat ze bedoelen met 'field'.

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 10

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
field engineer
field engineer


Explanation:
Zeer waarschijnlijk wordt hiermee een technische specialist bedoeld die op lokatie voor de cliënt beschikbaar is. De term wordt volgens mij meestal niet vertaald.

Jack den Haan
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 22
Grading comment
Erg bedankt voor de hulp!

236 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
field engineer
veldtechnicus


Explanation:
Hoewel ik buitendiensttechnicus zelf mooier vind, heb ik gemerkt dat veel bedrijven de term veldtechnicus hanteren.

OneMind
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish