KudoZ home » English to Dutch » Internet, e-Commerce

Eco-hub

Dutch translation: lifestyleplatform


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Eco-hub
Dutch translation:lifestyleplatform
Entered by: Nathalya

13:26 Mar 11, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Art/Literary - Internet, e-Commerce / health care
English term or phrase: Eco-hub
Sentence: Dr Wei Siang Yu founded the world’s first medical tourism eco-hub, www.flyfreeforhealth.com, where consumers can log in to find some of the best medical services in the world.

Wordt dit woord overgenomen in het Nederlands? Dank u!
Nathalya
Belgium
lifestyleplatform
Explanation:
ik zie op die site niets wat op "eco" (groen, milieuvriendelijk) wijst.

wel een hoop lifestyleblabla, en het idee dat ze zichzelf als "platform" presenteren...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-03-11 13:33:18 GMT)
--------------------------------------------------

"lifestyleplatform voor medisch toerisme", dus
Selected response from:

Ron Willems
Grading comment
Hiermee was de klant ook tevreden. Dank je!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3"virtueel centrum....
Lianne van de Ven
3lifestyleplatform
Ron Willems


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eco-hub
lifestyleplatform


Explanation:
ik zie op die site niets wat op "eco" (groen, milieuvriendelijk) wijst.

wel een hoop lifestyleblabla, en het idee dat ze zichzelf als "platform" presenteren...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-03-11 13:33:18 GMT)
--------------------------------------------------

"lifestyleplatform voor medisch toerisme", dus

Ron Willems
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 63
Grading comment
Hiermee was de klant ook tevreden. Dank je!
Notes to answerer
Asker: Lijkt me ook de beste variant :)


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
eco-hub
"virtueel centrum....


Explanation:
....voor medisch tourisme" is wat het is (lijkt). Het virtuele centrum voor medisch toerisme biedt een multimediaplatform....etc etc. Het heeft inderdaad weinig met ecohub te maken, kan de term ook niet op de website vinden.

Lianne van de Ven
United States
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8