KudoZ home » English to Dutch » IT (Information Technology)

Sentence

Dutch translation: zie hieronder


10:11 Dec 31, 2001
English to Dutch translations [PRO]
IT (Information Technology) / IT
English term or phrase: Sentence
"Headphones Jack:
Plug into the supplied headphones jack with a remote control unit or stereo minijack."

-Referring to a Sony CLIE Handheld: various items are discussed separately. This is one of those items. Can't give anymore context, I'm afraid.
This sentence doesn't make sense to me. To any of you?

Thanks in advance.
Hans Hereijgers
Dutch translation:zie hieronder
Explanation:
Ik neem aan dat het probleem is dat je niet snapt dat er een 'remote control unit' op de uitgang kan worden aangesloten? Om een draadloze hoofdtelefoon te kunnen gebruiken, moet deze zijn signaal ergens naar toe kunnen verzenden, en daartoe dient de 'remote control unit' (althans dat is mijn interpretatie).
Groetjes,

Katja
Selected response from:

Massimo Lencioni
Grading comment
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Het is mogelijk dat het Engels een "foute" vertaling uit het Japans is. Dan is alles mogelijk!!!!!
Saskia
4zie hieronder
Massimo Lencioni
4zin
Marijke Mayer


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zin


Explanation:
"Dit is één van deze dingen. Helaas kan ik je niet meer uitleg geven.
Ik begrijp deze zin niet. (Ik snap niet van hier gezegd wordt)
Snapt één van jullie het?"

(Zeker een ondertiteling, vind ik heerlijk om te doen!)

Marijke

Marijke Mayer
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zie hieronder


Explanation:
Ik neem aan dat het probleem is dat je niet snapt dat er een 'remote control unit' op de uitgang kan worden aangesloten? Om een draadloze hoofdtelefoon te kunnen gebruiken, moet deze zijn signaal ergens naar toe kunnen verzenden, en daartoe dient de 'remote control unit' (althans dat is mijn interpretatie).
Groetjes,

Katja

Massimo Lencioni
Specializes in field
Native speaker of: Italian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Het is mogelijk dat het Engels een "foute" vertaling uit het Japans is. Dan is alles mogelijk!!!!!


Explanation:
Sukses.

Saskia
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish