KudoZ home » English to Dutch » Law: Contract(s)

true copy

Dutch translation: kopie conform origineel; eensluidend afschrift


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:true copy
Dutch translation:kopie conform origineel; eensluidend afschrift
Entered by: Ljiljana Malovic

20:21 Jun 14, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: true copy
true copy
Nina Breebaart
Netherlands
kopie conform origineel; eensluidend afschrift
Explanation:
indien het een kopie van het origineel betreft - true copy

Selected response from:

Ljiljana Malovic
Netherlands
Grading comment
hvala Ljiljana,

pozdrav, Nina
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kopie conform origineel; eensluidend afschrift
Ljiljana Malovic
4gewaarmerkte kopieEls Thant, M.A., B.Tr.
4voor echt verklaard / eensluidende kopijPierre Grabowski


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
voor echt verklaard / eensluidende kopij


Explanation:
.

Pierre Grabowski
Works in field
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kopie conform origineel; eensluidend afschrift


Explanation:
indien het een kopie van het origineel betreft - true copy



Ljiljana Malovic
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 16
Grading comment
hvala Ljiljana,

pozdrav, Nina

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxNicole_BC: Als dit betrekking heeft op een copie van een notariële akte is 'afschrift' alleen al genoeg.
20 mins
  -> ja, denk ik ook, maar de meeste notarissen drukken zich nogal 'uitgebreid' uit. Bedankt.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gewaarmerkte kopie


Explanation:
een alternatief

Els Thant, M.A., B.Tr.
Ecuador
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 18