KudoZ home » English to Dutch » Law: Contract(s)

differential

Dutch translation: aanvullende vergoeding voor de hogere kosten van levensonderhoud


09:56 Jun 28, 2004
English to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: differential
If located in the Brussels area in Belgium, the Goods and Services differential as of this date, based on a family size of 4, is U.S. $… per month.
Kaat
Dutch translation:aanvullende vergoeding voor de hogere kosten van levensonderhoud
Explanation:
Zie bv
... Aangezien de bijdrage van de Commissie een vergoeding voor de ... zij een aanvullende
vergoeding ter compensatie van de hogere kosten van levensonderhoud in Brussel ...
www.euro-ombudsman.eu.int/special/pdf/nl/000242.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 13 mins (2004-06-28 12:09:20 GMT)
--------------------------------------------------

vanDale ziet differentiaal alleen als een wiskundig begrip, het Engelse differential heeft in EURODIC slechts 1 betekenis waarin het een verschil in prijs tussen verschillende regio\'s inhoudt.
Maar hier gaat het denk ik wel om.
Selected response from:

Anjo Sterringa
Spain
Grading comment
Dank je.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4aanvullende vergoeding voor de hogere kosten van levensonderhoud
Anjo Sterringa
3het goederen en services differentiaalmoya


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
het goederen en services differentiaal


Explanation:
of verschil

moya
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aanvullende vergoeding voor de hogere kosten van levensonderhoud


Explanation:
Zie bv
... Aangezien de bijdrage van de Commissie een vergoeding voor de ... zij een aanvullende
vergoeding ter compensatie van de hogere kosten van levensonderhoud in Brussel ...
www.euro-ombudsman.eu.int/special/pdf/nl/000242.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 13 mins (2004-06-28 12:09:20 GMT)
--------------------------------------------------

vanDale ziet differentiaal alleen als een wiskundig begrip, het Engelse differential heeft in EURODIC slechts 1 betekenis waarin het een verschil in prijs tussen verschillende regio\'s inhoudt.
Maar hier gaat het denk ik wel om.

Anjo Sterringa
Spain
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 14
Grading comment
Dank je.