KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

Intellectual property law

Dutch translation: Intellectueel-eigendomsrecht


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Intellectual property law
Dutch translation:Intellectueel-eigendomsrecht
Entered by: Simone Michels

15:11 Jan 10, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents / License agreement
English term or phrase: Intellectual property law
Term used in a License agreement.

? Intellectuele eigendomswet ?
Simone Michels
Belgium
Intellectueel-eigendomsrecht
Explanation:
Zo wordt het vertaald in de wetgeving van de Europese Unie.

Bekijk even volgende onderstaande links (Engelse + Nederlandse vertaling van dat document)

Hopelijk helpt het.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-10 15:29:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Bekijk misschien ook even de volgende site, die ik net nog vond: www.cier.nl. Misschien vind je er nog wat extra info
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
Hardstikke bedankt voor de hulp. Op de een of andere manier kunnen Google en ik niet zo goed overweg en kreeg ik weinig hulpvolle hits.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Intellectuele eigendomsrecht
Marijke Mayer
4Intellectueel-eigendomsrecht
GertV
4wet op intellectueel eigendomLinda Ferwerda


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wet op intellectueel eigendom


Explanation:
Heel veel hits op Google!

Succes met je vertaling.

Linda Ferwerda
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 715

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Intellectueel-eigendomsrecht


Explanation:
Zo wordt het vertaald in de wetgeving van de Europese Unie.

Bekijk even volgende onderstaande links (Engelse + Nederlandse vertaling van dat document)

Hopelijk helpt het.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-10 15:29:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Bekijk misschien ook even de volgende site, die ik net nog vond: www.cier.nl. Misschien vind je er nog wat extra info


    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/en/com/reg/en_register_1720.htm...
    Reference: http://europa.eu.int/eur-lex/nl/com/reg/nl_register_1720.htm...
GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 250
Grading comment
Hardstikke bedankt voor de hulp. Op de een of andere manier kunnen Google en ik niet zo goed overweg en kreeg ik weinig hulpvolle hits.

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Intellectuele eigendomsrecht


Explanation:
Hoi Simone,

Intellectuele eigendomsrecht, ik ben er toevallig bekend mee toen ik nog bij Dutchtone's Legal department werkte, maar hier zijn een aantal referenties. Volgens het Juridisch Lexicon van den End, en deze Google hit.

Groetjes,
Marijke

trouble, wto zip 01-04-08, IS DE WTO GOED VOOR JE GEZONDHEID ...
... Ze wil dat de Raad voor Handelsgerelateerde Intellectuele Eigendomsrechten (TRIPs-Council)
een ... Brazilië. De Braziliaanse industriele eigendomswet eist, dat de ...
www.stelling.nl/trouble/zip/01-04-08-5.htm

Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624