KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

patents designs

Dutch translation: patentontwerpen


19:54 Jan 31, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Law/Patents
English term or phrase: patents designs
The whole sentence goes: The buyer shall not make any reference to any of the Sellers patents designs or trade marks"
Willemina
Dutch translation:patentontwerpen
Explanation:
De koper zal de patentontwerpen of handelsmerken van de verkoper niet noemen.

Or am I missing something?

Regards
Selected response from:

Thijs van Dorssen
Grading comment
Bedankt voor je hulp. Ik heb uiteindelijk voor gepatenteerde ontwerpen gekozen aangezien dit in google voorkomt en gebruikt schijnt te worden.

Maar nogmaals bedankt!

Willemina
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4octrooiontwerpen
joeky janusch
4distinctxxxYB/B
4patentontwerpen
Thijs van Dorssen


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
patentontwerpen


Explanation:
De koper zal de patentontwerpen of handelsmerken van de verkoper niet noemen.

Or am I missing something?

Regards

Thijs van Dorssen
PRO pts in pair: 43
Grading comment
Bedankt voor je hulp. Ik heb uiteindelijk voor gepatenteerde ontwerpen gekozen aangezien dit in google voorkomt en gebruikt schijnt te worden.

Maar nogmaals bedankt!

Willemina

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
distinct


Explanation:
onmiskenbaar

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-31 20:12:05 (GMT)
--------------------------------------------------

onmiskenbare ontwerpen.(de ontwerpen zijn duidelijk van de verkoper.)

xxxYB/B

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
octrooiontwerpen


Explanation:
Met octrooi heb je het woord vertaald in het Nederlands.

joeky janusch
Israel
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 230