KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

representation

Dutch translation: verklaring


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:representation
Dutch translation:verklaring
Entered by: GertV

13:04 Aug 8, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: representation
No representation or warranty is made by the company as to the accuracy or completeness of such information or any other written or oral communication transmitted or made available to a prospective investor in the Company.
Renate van den Bos
verklaring
Explanation:
Van Dale E-N

Het bedrijf geeft geen verklaring of (schriftelijke) waarborg over de nauwkeurigheid of volledigheid van die gegevens [...]

Verder hoef je het niet te zoeken denk ik.

HTH

Gert
Selected response from:

GertV
Belgium
Grading comment
Bedankt! Renate
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2verklaring
GertV
4aansprakelijkheid
Chantal Henno


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
verklaring


Explanation:
Van Dale E-N

Het bedrijf geeft geen verklaring of (schriftelijke) waarborg over de nauwkeurigheid of volledigheid van die gegevens [...]

Verder hoef je het niet te zoeken denk ik.

HTH

Gert

GertV
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 250
Grading comment
Bedankt! Renate

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  joeky janusch
4 mins
  -> Bedankt!

agree  Marjon
5 hrs
  -> Dank je!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aansprakelijkheid


Explanation:
Natuurlijk besteden wij zorg aan de inhoud van deze site maar toch kan er ergens iets onvolledig of niet helemaal correct worden weergegeven. Wij kunnen daarom geen aansprakelijkheid voor de inhoud van de site erkennen. Aan de informatie op deze pagina´s kunnen evenmin rechten worden ontleend en wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor de consequenties van het gebruik ervan.

The information contained in this web site has been prepared solely for the purpose of providing information about Regiopolitie Amsterdam-Amstelland (RPAA) to interested parties. This web site has been compiled in good faith by RPAA, but no representation is made or warranty given (either express or implied) as to the completeness or accuracy of the information it contains

http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/common/disclaimer...

Garantie en Aansprakelijkheid
De inhoud van de Envida web site wordt u aangeboden zonder enige vorm van garantie. Envida en haar data leveranciers aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van deze site. Het gebruik van deze site en haar inhoud zijn voor uw eigen risico. Envida en/of haar data leveranciers zijn niet aansprakelijk voor enige schade opgelopen door het gebruik van deze site. Hoewel Envida zich inspant om er voor zorg te dragen dat de informatie op deze website accuraat is, geeft zijn geen enkele garantie dat de informatie op deze site accuraat, kompleet en actueel is. Envida noch haar data leveranciers kunnen dan ook aansprakelijk worden gesteld door u of enig ander persoon of organisatie voor schade opgelopen door het vertrouwen op informatie aan u verschaft via de Envida website, zelfs als Envida en/of haar data leveranciers op de hoogte waren van de mogelijkheid van dergelijke schade

http://www.envida.net/nl/about/terms/


    Reference: http://www.city-gigs.nl/live/html/disclaimer.html
Chantal Henno
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 406