KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

for what it is worth

Dutch translation: enkel dienstig voor het doel waarvoor zij werd opgesteld


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:for what it is worth
Dutch translation:enkel dienstig voor het doel waarvoor zij werd opgesteld
Entered by: Benny Raemaekers

14:34 Jan 14, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: for what it is worth
This attestation is issued for what it is worth.
Kaat
enkel dienstig voor het doel waarvoor zij werd opgesteld
Explanation:
Deze verklaring is enkel dienstig voor het doel waarvoor zij werd opgesteld.

Mag voor geen andere doeleinden gebruikt worden.

Wat is trouwens anders het nut van de verklaring?
Voorbeeld: Een verklaring van woonst kan niet dienen als bewijs van goed zedelijk gedrag.
Selected response from:

Benny Raemaekers
Belgium
Grading comment
Hartelijk dank.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7voor wat ze waard isSerge L
5enkel dienstig voor het doel waarvoor zij werd opgesteldBenny Raemaekers
3voor wat het waard isQuark


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
voor wat ze waard is


Explanation:
kan volgens van dale gewwon letterlijk vertaald worden...

Succes,

Serge L.


    van Dale E-N
Serge L
PRO pts in pair: 392

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Carole Raes
5 mins
  -> Bedankt Carole!

agree  GertV: Ik zou het inderdaad ook niet verder gaan zoeken
38 mins
  -> Bedankt Gert!

agree  Massimo Lencioni
49 mins

agree  Saskia Steur: ze of het
4 hrs

agree  Maria Rosich Andreu
6 hrs

agree  Hans Vandecappelle: Waarom moeilijk maken als het makkelijk kan?
8 hrs
  -> Bedankt allemaal!

agree  Peter Leistra
20 hrs
  -> Bedankt Peter!

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
voor wat het waard is


Explanation:
als je 'attestation' vertaalt door (het) getuigschrift of (het) attest, dan wordt het letterlijk: voor wat het waard is.

Quark
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Massimo Lencioni: en daar was een apart antwoord voor nodig?
10 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
enkel dienstig voor het doel waarvoor zij werd opgesteld


Explanation:
Deze verklaring is enkel dienstig voor het doel waarvoor zij werd opgesteld.

Mag voor geen andere doeleinden gebruikt worden.

Wat is trouwens anders het nut van de verklaring?
Voorbeeld: Een verklaring van woonst kan niet dienen als bewijs van goed zedelijk gedrag.

Benny Raemaekers
Belgium
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 102
Grading comment
Hartelijk dank.