Employee Innovation

Dutch translation: werknemersovereenkomst over vernieuwingen/uitvindingen en vertrouwelijke informatie ..

English term or phrase:Employee Innovation and Proprietary Information Agreement
Dutch translation:werknemersovereenkomst over vernieuwingen/uitvindingen en vertrouwelijke informatie ..
Entered by: Leo te Braake | dutCHem

22:18 Jan 20, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: Employee Innovation
Should Etienne expect to have to sign an Employee Innovation and Proprietary Information Agreement covering his employment at xxx?
Martijn Naarding
Spain
een werknemersovereenkomst over vernieuwingen/uitvindingen en vertrouwelijke informatie ..
Explanation:
volgens mij hoort het allemaal in 1 term!
Selected response from:

Leo te Braake | dutCHem
Grading comment
dank
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2een werknemersovereenkomst over vernieuwingen/uitvindingen en vertrouwelijke informatie ..
Leo te Braake | dutCHem
3arbeidscontract over vernieuwingen en eigendomsinformatie
Henk Peelen


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
een werknemersovereenkomst over vernieuwingen/uitvindingen en vertrouwelijke informatie ..


Explanation:
volgens mij hoort het allemaal in 1 term!

Leo te Braake | dutCHem
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 1316
Grading comment
dank

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Henk Peelen
4 hrs

agree  Satie
13 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
arbeidscontract over vernieuwingen en eigendomsinformatie


Explanation:
Moet Etienne er rekening mee houden dat hij een arbeidscontract over vernieuwingen en eigendomsinformatie moet ondertekenen dat zijn dienstverband bij xxx omvat?


Moet Etienne er rekening mee houden dat hij een arbeidscontract over vernieuwingen en patentinformatie moet ondertekenen dat zijn dienstverband bij xxx omvat?

proprietary rights = eigendomsrechten
proprietary brand = merknaam
proprietary product = eigen/gepatenteerd product

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 4150