KudoZ home » English to Dutch » Law/Patents

to make representations or endorsement

Dutch translation: accepteert geen aansprakelijkheid voor enige schade


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to make representations or endorsement
Dutch translation:accepteert geen aansprakelijkheid voor enige schade
Entered by: Stephanie Wloch

12:34 Nov 10, 2003
English to Dutch translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: to make representations or endorsement
XXX makes no representations or endorsement of any kind with respect to this Website for the content or services included in this Website.
Sandra van Bijsterveld
Netherlands
accepteert geen aansprakelijkheid voor enige schade
Explanation:
Gevonden heb ik deze standaardzin uit de alg. voorwaarden mbt content website
Dus geen letterlijke vertaling.
"xxx accepteert geen aansprakelijkheid voor enige schade, welke het gevolg is van de aangeboden content en diensten van deze website"
Selected response from:

Stephanie Wloch
Germany
Grading comment
Bedankt allemaal!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2accepteert geen aansprakelijkheid voor enige schade
Stephanie Wloch
3is niet verantwoordelijk voor
Ron Peek


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
is niet verantwoordelijk voor


Explanation:
My suggestion would be to translate it as follows:

'XXX kan met betrekking tot deze website op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor alsook aansprakelijk worden gesteld voor de aangeboden inhoud en diensten op deze website.'

Hope this hels. All the best,

Ron Peek
United Kingdom
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 15

23 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
accepteert geen aansprakelijkheid voor enige schade


Explanation:
Gevonden heb ik deze standaardzin uit de alg. voorwaarden mbt content website
Dus geen letterlijke vertaling.
"xxx accepteert geen aansprakelijkheid voor enige schade, welke het gevolg is van de aangeboden content en diensten van deze website"

Stephanie Wloch
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 30
Grading comment
Bedankt allemaal!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Huijer: kan content niet vervangen worden door inhoud?
4 hrs

agree  AllisonK: met Liesbeth over content v. inhoud......
18 hrs