KudoZ home » English to Dutch » Management

recordable injury

Dutch translation: registreerbaar letsel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:recordable injury
Dutch translation:registreerbaar letsel
Entered by: Evert DELOOF-SYS

14:59 Dec 18, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Bus/Financial - Management
English term or phrase: recordable injury
veiligheid en evacuatieplan
Benedicte Annys
registreerbaar letsel
Explanation:
Met 'letsel dat geregistreerd dient te worden' ben je er bijna.
Daar niet alle letsels moeten worden geregistreerd (bv. eerstehulpverlening zonder erg), houd ik het bij 'registreerbaar letsel'(niet:' te registreren').

Zeker in jouw context.

Selected response from:

Evert DELOOF-SYS
Belgium
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1registreerbaar letsel
Evert DELOOF-SYS
4registreerbaar letsel
4letsel dat geregistreerd dient te wordenLinda Ferwerda


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
letsel dat geregistreerd dient te worden


Explanation:
De vertaling verdient niet de schoonheidsprijs, maar geeft wel aan wat er bedoeld wordt.
Als er in een bedrijf iets gebeurd, in dit geval een bedrijfsongeval, dient centraal te worden bijgehouden wat en hoe.

Linda Ferwerda
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
registreerbaar letsel


Explanation:
Met 'letsel dat geregistreerd dient te worden' ben je er bijna.
Daar niet alle letsels moeten worden geregistreerd (bv. eerstehulpverlening zonder erg), houd ik het bij 'registreerbaar letsel'(niet:' te registreren').

Zeker in jouw context.




Native speaker of:

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
registreerbaar letsel


Explanation:
Met 'letsel dat geregistreerd dient te worden' ben je er bijna.
Daar niet alle letsels moeten worden geregistreerd (bv. eerstehulpverlening zonder erg), houd ik het bij 'registreerbaar letsel'(niet:' te registreren').

Zeker in jouw context.



Evert DELOOF-SYS
Belgium
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FlemishFlemish
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GertV
1 hr