KudoZ home » English to Dutch » Management

single gateway process

Dutch translation: proces met/via een centraal aanspreekpunt/toegangspunt


07:08 Jul 4, 2008
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Management / fundraising
English term or phrase: single gateway process
In de zin:
They established a single gateway process, allowing organisations seeking funds for projects to apply to it.

?
garthpuddle
Netherlands
Dutch translation:proces met/via een centraal aanspreekpunt/toegangspunt
Explanation:
een interpretatie...
Selected response from:

Ron Willems
Grading comment
Bedankt Ron!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4proces met/via een centraal aanspreekpunt/toegangspunt
Ron Willems
4 +1één loket procedure
Mariette van Heteren


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
proces met/via een centraal aanspreekpunt/toegangspunt


Explanation:
een interpretatie...

Ron Willems
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 107
Grading comment
Bedankt Ron!
Notes to answerer
Asker: Dank!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Volgens mij kan het proces in dit geval best weg: Zij hebben een centraal aanspreekpunt/toegangspunt ingesteld...
33 mins
  -> dank je, en ik denk dat je gelijk hebt!

agree  Sindy Cremer: met Jan Willem, zonder proces
3 hrs
  -> merci, zonder proces

agree  Sanmar
4 hrs
  -> dank je

agree  Kitty Brussaard: Met de verkorte term (zonder proces) :-)
3 days14 hrs
  -> dank - zonder proces, inderdaad

45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
één loket procedure


Explanation:
één loket procedure

Mariette van Heteren
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jan Willem van Dormolen: Het idee is goed, maar die spaties... auw.
18 mins
  -> Dank je! Ja, je hebt gelijk, slordig!

agree  Kitty Brussaard: Eventueel ook 'functie' in plaats van proces (cf. Google). En om aan Jan Willem's bezwaren tegemoet te komen zou ik dit schrijven als 'één-loket-functie' :-)
3 days13 hrs
  -> Dank je!