KudoZ home » English to Dutch » Marketing

installed vendor

Dutch translation: leveranciers van de geinstalleerde toepassingen


13:16 Jan 22, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: installed vendor
Wat is de beste vertaling voor "installed vendors" in volgende context:

(software) suppliers having designed an application
running on the system. Suppliers (or their solutions) on whom (which) people rely to accomplish a certain task.

Alvast bedankt.
Hans Hereijgers
Dutch translation:leveranciers van de geinstalleerde toepassingen
Explanation:
Trema op i natuurlijk - lukt even niet, zit op Japans systeem te werken.
Selected response from:

xxxXX789
Netherlands
Grading comment
Bedankt allemaal voor jullie suggesties.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1leveranciers van de geinstalleerde toepassingenxxxXX789
4 +1geëtableerde verkopers /leveranciers
Madeleine van Zanten
4betrouwbare leveranciers
Marijke Mayer


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
geëtableerde verkopers /leveranciers


Explanation:
hth

Madeleine van Zanten
Switzerland
Native speaker of: Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pieter_H: Synoniem "gevestigd" misschien?
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
leveranciers van de geinstalleerde toepassingen


Explanation:
Trema op i natuurlijk - lukt even niet, zit op Japans systeem te werken.


xxxXX789
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Bedankt allemaal voor jullie suggesties.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Linda Ferwerda
12 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
betrouwbare leveranciers


Explanation:
Hoi Hans, eindelijk kan ik de site weer op na deze 'technische storing' van vandaag.
Het woordje 'rely' tipped me up, en besloot voor 'betrouwbare leveranciers' te gaan.
Groetjes,
Marijke

Het bedrijf
... hecht On-Site veel belang aan de samenwerking met betrouwbare leveranciers. Grote
software ontwikkelaars zoals Microsoft, maar ook Nederlandse ondernemingen ...
www.on-site.nl/on-site/onderwerpen/index/on-site/werkwijze....

Breedband Internet - achtergronden
... van ervaren leveranciers. Wij werken graag samen met betrouwbare leveranciers, leveranciers
die de nodige ervaring hebben in het Internetwereldje. Wij werken ...
www.introweb.nl/toegang/breedband/achtergrond.htm





Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624