KudoZ home » English to Dutch » Marketing

Translation by Carbon Based Processor

Dutch translation: Laat uw vertalingen uitvoeren door mijn organisch chemisch rekentuig


07:08 Jan 29, 2002
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: Translation by Carbon Based Processor
Punch line for my own web site.

Purpose of site: Promotion of my services; the translation of medical texts. Target groups: Medical Professionals, Manufacturers of Medical Equipment and Translation Agencies.
Sven Petersson
Sweden
Dutch translation:Laat uw vertalingen uitvoeren door mijn organisch chemisch rekentuig
Explanation:
Vertalingen d.m.v. eigen organisch chemische processor

Vertalingen door organochemisch rekentuig

Veel plezier :-)
Selected response from:

Wouter van Kampen
Thailand
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4een vertaling door een processor waarin koolstof is verwerkt
Jan Duinstra
4vertaling door middel van "or" gebruikmakend van CBPNicolo
4vertaling door een op koolstof gebaseerde / werkende processorSerge L
3Laat uw vertalingen uitvoeren door mijn organisch chemisch rekentuig
Wouter van Kampen


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vertaling door een op koolstof gebaseerde / werkende processor


Explanation:
is het eerste wat bij me opkwam

Succes,

Serge L.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-29 07:29:48 (GMT)
--------------------------------------------------

misschien is \"werkende\" niet zo\'n goed idee, \"gebaseerde\" is alleszins dichter bij het origineel

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-29 07:34:04 (GMT)
--------------------------------------------------

Als het niet zo strikt hoeft te zijn, vind ik dat \"vertalingen van vlees en bloed\" ook wel \"catchy\" klinkt

Serge L
PRO pts in pair: 392

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vertaling door middel van "or" gebruikmakend van CBP


Explanation:
I would leave the Carbon based processor untouched

Nicolo
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 13

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een vertaling door een processor waarin koolstof is verwerkt


Explanation:
Er zijn drie grondbetekenissen voor "carbon": volgens mij is de eerste definitie is hier van toepassing!
De koolstof, scheikundig element 6 is in de processor verwerkt.

1. (10) carbon, C, atomic number 6 -- (an abundant nonmetallic tetravalent element occurring in three allotropic forms: amorphous carbon and graphite and diamond; occurs in all organic compounds)
2. carbon paper, carbon -- (a thin paper coated on one side with a dark waxy substance (often containing carbon); used to transfer characters from the original to an under sheet of paper)
3. carbon, carbon copy -- (a copy made with carbon paper)


Jan Duinstra
France
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 27

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Laat uw vertalingen uitvoeren door mijn organisch chemisch rekentuig


Explanation:
Vertalingen d.m.v. eigen organisch chemische processor

Vertalingen door organochemisch rekentuig

Veel plezier :-)

Wouter van Kampen
Thailand
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 199