KudoZ home » English to Dutch » Marketing

customer service excellence

Dutch translation: uitnemendheid van de klantendienst


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:customer service excellence
Dutch translation:uitnemendheid van de klantendienst
Entered by: George Vardanyan

10:45 Sep 19, 2001
English to Dutch translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: customer service excellence
marketing
Kaat
uitnemendheid/voortreffelijkheid/uitstekendheid van de klantendienst
Explanation:
The ultimate goal is of course increased customer loyalty and retention. This requires the integration of many different parts of a business, from senior management to the sales force, from marketing to production and human resources.

Selected response from:

George Vardanyan
Grading comment
Thank you.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5uitmuntende klantvriendelijkheid
Hilde Hoven
4een uitstekend of uitmuntend serviceniveauEsther Damsteeg
4hoogstaande klantendienstpeterver
4uitstekende klantendienst
Marijke Mayer
3uitnemendheid/voortreffelijkheid/uitstekendheid van de klantendienst
George Vardanyan


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hoogstaande klantendienst


Explanation:
of iets gelijkaardigs

een klantendienst van niveau
professionele klantendienst
uitmuntende klantendienst (als je echt het equivalent van excellence wil behouden etc...

peterver
PRO pts in pair: 12

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uitstekende klantendienst


Explanation:
Flat TV
... dit jaar of begin 1998 volgen. De verkoop zal gebeuren via audio/video kanalen die
een uitstekende klantendienst, inclusief via installatie, kunnen verzekeren. ...
members.fortunecity.com/mebosoft/Philips/philips04.htm - 16k - Cached - Similar pages

[PDF] www.vrv.be/produkt/KINET.pdf
... Daarenboven kunnen zij vanuit een uitstekende foktechnische achter- Men kan gerust ... dat
de KI-service * Melkveegenetica klantendienst 078/15.44.44 die de bestel ...
Text version - Similar pages

Orange - nieuws
... stemkwaliteit, kwalitatieve netwerkcapaciteit, innoverende producten en diensten
en uitstekende klantendienst,waar dekking aanwezig is, aan een breder publiek ...
www.orange.be/nl/company/news/990331.shtml - 30k - Cached - Similar pages

Winterhalter Gastronom
... uitgebreide voertuigenvloot. geen insteltijden. klantendienst met gespecialiseerde
technici. ... wordt onmiddellijk toegepast. Onze uitstekende competentie op dit ...
www.winterhalter.be/website/nl/service/kdstructuur.php - 16k - Cached - Similar pages

Evanty - Software & Consultancy
... die ze aanbiedt. Wij streven ernaar u niet alleen de uitmuntende oplossingen te bieden
die u nodig hebt, maar ook de uitstekende klantendienst die u verdient. ...
www.evanty.com/software_greatp_marktleider.html - 12k - Cached - Similar pages



    Reference: http://www.google.com
Marijke Mayer
Netherlands
Native speaker of: Dutch
PRO pts in pair: 624

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
uitmuntende klantvriendelijkheid


Explanation:
'customer service' to me means klantvriendelijkheid.

Good luck!
Hilde


    hospitality background
Hilde Hoven
New Zealand
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 32

1 day 14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
een uitstekend of uitmuntend serviceniveau


Explanation:
In mijn Engels Marketing Lexicon staat bij'customer service decisions' - 'beslissingen over het serviceniveau', vandaar mijn suggestie om het woord 'serviceniveau' te gebruiken als dit in de context past.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Esther

Esther Damsteeg
New Zealand

894 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uitnemendheid/voortreffelijkheid/uitstekendheid van de klantendienst


Explanation:
The ultimate goal is of course increased customer loyalty and retention. This requires the integration of many different parts of a business, from senior management to the sales force, from marketing to production and human resources.




    Reference: http://www.siliconbeachtraining.co.uk/training_uk/soft_skill...
George Vardanyan
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 171
Grading comment
Thank you.