personalized customer benefit

Dutch translation: persoonlijk klantvoordeel

English term or phrase:personalized customer benefit
Dutch translation:persoonlijk klantvoordeel
Entered by: Jacques Wolse

10:18 Nov 28, 2006
English to Dutch translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: personalized customer benefit
Kreet in training voor autoverkopers. Wie heeft er een bruikbare Nederlandse vertaling? (liefst in aantal karakters dat kleiner is dan bron)
Jacques Wolse
persoonlijk klantvoordeel
Explanation:
Een suggestie...
Selected response from:

Jack den Haan
Netherlands
Grading comment
Is een lastige! De oplossing van Pieter dekt de lading beter, die van Jack klinkt beter. Bedankt allemaal!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3persoonlijk klantvoordeel
Jack den Haan
4 +2klantenvoordelen op maat
Pieter_H


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
klantenvoordelen op maat


Explanation:
Voldoet aan alle wensen, dacht ik ...?

Groeten,

PH

Pieter_H
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in NorwegianNorwegian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Lijkt me een goede oplossing, maar die van Jack drukt bij mij echt op het goede knopje. (of het foute, zou je ook kunnen zeggen :-)
10 mins
  -> Maar nu gaat het om het knopje van Jacques, nietwaar...?

agree  Adela Van Gils: klantenvoordeel op maat
3 hrs
  -> Bedankt, Adela

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
persoonlijk klantvoordeel


Explanation:
Een suggestie...

Jack den Haan
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Is een lastige! De oplossing van Pieter dekt de lading beter, die van Jack klinkt beter. Bedankt allemaal!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jan Willem van Dormolen: Dit 'triggert' bij mij het best dat deel van mijn hersenactiviteit dat altijd getriggerd wordt bij verkoopjargon (d.w.z. dat mijn hersenactiviteit wordt gestaakt, maar dat terzijde).
8 mins
  -> Bedankt Jan Willem :-)

agree  Margreet Logmans: Bij deze kreet krijg ik direct associaties met allerlei bekende reclamecampagnes, dus dat moet wel een goede vertaling zijn :-)
1 hr
  -> Bedankt Margreet :-)

agree  Babelnotes: Is ook ietsje meer "kreetachtig" dan klantenvoordelen op maat.
2 hrs
  -> Bedankt Babelnotes. Was ook inderdaad mijn bedoeling.