KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

coca cola flavoured

Dutch translation: coca cola met een smaakje


14:53 Mar 28, 2007
English to Dutch translations [Non-PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: coca cola flavoured
Hallo

Ik ben bezig met de vertaling van een enquête over cola. Vertaal ik flavoured in "Coca-Cola Light flavoured" of laat ik het onvertaald?

"Which of the following statements best describes how often, if ever, you currently drink Coca-Cola Light flavoured and unflavoured?"

Bedankt

Nathalie
Vanders
Belgium
Dutch translation:coca cola met een smaakje
Explanation:
Ik zou het inderdaad wel vertalen. Er zijn al heel wat smaakjes: de eerste was dacht ik kersen, maar tegenwoordig is er ook cola met vanille- en met koffiesmaak.
Selected response from:

Hester Eymers
Netherlands
Grading comment
Bedankt, Hester.

Groetjes

Nathalie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vertalen
Luc Dielis
4coca cola met een speciale smaakJudith Verschuren
3coca cola met een smaakje
Hester Eymers


Discussion entries: 2





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vertalen


Explanation:
Ik zou flavoured en unflavoured wel vertalen omdat flavoured verwijst naar Lemon, Sango en Lime.

Zie ook: http://www.cocacolabelgium.be/coke_nl_merken_1_1.asp

Luc Dielis
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
coca cola met een smaakje


Explanation:
Ik zou het inderdaad wel vertalen. Er zijn al heel wat smaakjes: de eerste was dacht ik kersen, maar tegenwoordig is er ook cola met vanille- en met koffiesmaak.

Hester Eymers
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 15
Grading comment
Bedankt, Hester.

Groetjes

Nathalie

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
coca cola met een speciale smaak


Explanation:
Je hebt speciale smaken tegenwoordig: limoen, citren, vanille, kersne (Cherry Coke) enz. Het hoeft dus niet alleen een fruitsmaak te zijn, denk ik.

Judith Verschuren
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in DutchDutch