KudoZ home » English to Dutch » Marketing / Market Research

full - tools

Dutch translation: een volledig pakket voor het via internet beheren van geldstromen


12:39 Nov 30, 2004
English to Dutch translations [Non-PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: full - tools
Comes with a "full suite of online cash managment tools"

Dank!
M
Mike
Dutch translation:een volledig pakket voor het via internet beheren van geldstromen
Explanation:
Zo is het helemaal Nederlands (en ook zonder overtollige spaties...)
Selected response from:

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6een volledig pakket voor het via internet beheren van geldstromen
Jan Willem van Dormolen
2 +3..
Henk Peelen
4 +1een volledig pakket cashmanagement instrumenten/hulpmiddelen/toolsxxxNicolette Ri
3volle pakket van on-line contanten beheersinstrumenten
Kate Hudson


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
volle pakket van on-line contanten beheersinstrumenten


Explanation:
A possibility

Kate Hudson
Netherlands
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 16

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
een volledig pakket cashmanagement instrumenten/hulpmiddelen/tools


Explanation:
wat die tools dan zijn moet je uit de tekst opmaken. Kan zelfs software of programma's zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cash_management

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2004-11-30 12:51:42 GMT)
--------------------------------------------------

sorry ze zijn online => een volledig pakket online cashmanagement...

xxxNicolette Ri
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  seaMount
3 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
..


Explanation:
Wordt geleverd met een volledig / ruim / fors / uitgebreid pakket internethulpmiddelen voor beheer van contant geld
zou ik zeggen.

Wordt geleverd met een volledig / ruim / fors / uitgebreid pakket internethulpmiddelen voor contant-geldbeheer.

Henk Peelen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 70

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paul Peeraerts
1 hr

agree  Jan Willem van Dormolen
2 hrs

agree  Tina Vonhof
6 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
een volledig pakket voor het via internet beheren van geldstromen


Explanation:
Zo is het helemaal Nederlands (en ook zonder overtollige spaties...)

Jan Willem van Dormolen
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 45
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacqueline van der Spek
1 hr

agree  Iris70
1 hr

agree  Mylène
3 hrs

agree  Tina Vonhof: of 'voor internetbeheer van...'
4 hrs

agree  xxxLeo3
14 hrs

agree  shineda
17 hrs