KudoZ home » English to Dutch » Mechanics / Mech Engineering

damp start

Dutch translation: starthulp


11:24 Dec 15, 2010
English to Dutch translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: damp start
SS-40 is an individual tool for all engineering and automotive maintenance applications.

SS-40 speeds dismantling and assembly, preventing component damage by freeing seized parts. Safe on electrics. SS-40 is an ideal "damp start"

http://www.super-spray.com/prods/ss-40.html
Jelle Devreese
Dutch translation:starthulp
Explanation:
Een starthulp verdrijft het vocht van je kabels, zodat je ook bij vochtig weer goed kunt starten. Ik zie de toevoeging 'SS-40 is an ideal "damp start" ' als een extra aanbeveling, naast de 'gewone' functies die genoemd worden.
Selected response from:

José Gralike
Netherlands
Grading comment
bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kruipoliespray
Erwin van Wouw
3 +1hulpmiddel bij starten onder vochtige omstandigheden
TransAction
4starthulp
José Gralike


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kruipoliespray


Explanation:
Het gaat hier om kruipolie.


    Reference: http://www.macrovet.nl/kruipoliespray-400ml-p-1473.html
Erwin van Wouw
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: beadnkt voor de suggestie, toch kan ik deze optie niet aanvaarden aangezien hier de vertaling omzeilt wordt. Ik heb het wel degelijk zo vertaalt in mijn document maar zonder context is dit natuurlijk een foute vertaling. Met vriendelijke groeten

Asker: en omzeild is natuurlijk met een D ;-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxIPtranslate: inderdaad, maar het origineel van deze zin rammelt...men vermengt 2 zaken: kruipolie en starthulp
1 day 5 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
starthulp


Explanation:
Een starthulp verdrijft het vocht van je kabels, zodat je ook bij vochtig weer goed kunt starten. Ik zie de toevoeging 'SS-40 is an ideal "damp start" ' als een extra aanbeveling, naast de 'gewone' functies die genoemd worden.

José Gralike
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 12
Grading comment
bedankt!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hulpmiddel bij starten onder vochtige omstandigheden


Explanation:
het middel verdrijft vocht, waardoor auto's beter starten

TransAction
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in FrisianFrisian
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxIPtranslate: inderdaad, maar het origineel van deze zin rammelt...men vermengt 2 zaken: kruipolie en starthulp
1 day 1 hr