KudoZ home » English to Dutch » Media / Multimedia

playback time

Dutch translation: speelduur


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:playback time
Dutch translation:speelduur
Entered by: Ellen-Marian Panissieres-Beuker

09:48 May 16, 2005
English to Dutch translations [PRO]
Media / Multimedia / MP3-speler
English term or phrase: playback time
Het gaat over een MP3-speler. Kan ik dit vertalen met "afspeeltijd", of is dat iets anders? Of moet ik "playback" laten staan?
Ellen-Marian Panissieres-Beuker
France
speelduur
Explanation:
Als het slaat op de lengte van de audiobestanden (en dat doet het meestal).
Selected response from:

xxxXX789
Netherlands
Grading comment
Dank je wel!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7speelduurxxxXX789
4 +1afspeeltijd
Willemina Hagenauw


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
speelduur


Explanation:
Als het slaat op de lengte van de audiobestanden (en dat doet het meestal).

xxxXX789
Netherlands
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 7
Grading comment
Dank je wel!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bram Starink
45 mins

agree  Jacki
1 hr

agree  Iris70
1 hr

agree  vixen
3 hrs

agree  xxxmariette
4 hrs

agree  Anthony Michils
14 hrs

agree  Sanmar
1 day9 mins

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
afspeeltijd


Explanation:
Ja, ik denk dat hier de afspeeltijd wordt bedoeld. De tijd waarin de opgenomen muziek wordt afgespeeld.

Willemina Hagenauw
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxmariette
4 hrs