KudoZ home » English to Dutch » Medical

calendula

Dutch translation: calendula


08:25 Jun 4, 2002
English to Dutch translations [Non-PRO]
Medical
English term or phrase: calendula
Ingredient of cosmetic products
sandra
Dutch translation:calendula
Explanation:
Voor cosmetische producten wordt de term calendula meestal behouden, al verwijst dit inderdaad naar de goudsbloem

Alles over Goudsbloem (Calendula officinalis)
... Terug naar de Home-page Terug naar het Kruiden overzicht Goudsbloem Botanische naam:
Calendula officinalis Engels: Marigold, Duits: Ringelblume, Frans: Souci ...

HTH

Anneken
Selected response from:

Anneken
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5calendula
Anneken
4 +3goudsbloem
Fernando Muela


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
goudsbloem


Explanation:
Hope it helps.

Alles over Goudsbloem (Calendula officinalis)
... Terug naar de Home-page Terug naar het Kruiden overzicht Goudsbloem Botanische naam:
Calendula officinalis Engels: Marigold, Duits: Ringelblume, Frans: Souci ...
www.natuurlijkerwijs.com/goudsbloem.htm - 29k - En caché - Páginas similares

Goudsbloem
... De goudsbloem (calendula) ..geeft kleur aan de tuin. Niet alleen zijn ... De
goudsbloem is een geneeskrachtige plant. Niet alleen helpt ...
www.ping.be/~pin29174/goudsblo.htm - 8k - En caché - Páginas similares



    Reference: http://www.xs4all.nl/~margjos/gdbloem.htm
Fernando Muela
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  TT&V
7 hrs

agree  AAAmedical
22 hrs

agree  Sasdeklerk
5 days

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
calendula


Explanation:
Voor cosmetische producten wordt de term calendula meestal behouden, al verwijst dit inderdaad naar de goudsbloem

Alles over Goudsbloem (Calendula officinalis)
... Terug naar de Home-page Terug naar het Kruiden overzicht Goudsbloem Botanische naam:
Calendula officinalis Engels: Marigold, Duits: Ringelblume, Frans: Souci ...

HTH

Anneken

Anneken
Native speaker of: Native in FlemishFlemish, Native in DutchDutch
PRO pts in pair: 16
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ellemiek Drucker
44 mins
  -> Bedankt!

agree  Sandra van Bijsterveld
2 hrs
  -> Bedankt!

agree  Leo van Zanten
9 hrs
  -> Bedankt!

agree  Bart B. Van Bockstaele
10 hrs
  -> Bedankt

agree  AAAmedical: zal je inderdaad meer aantreffen in bijsluiters
22 hrs
  -> Bedankt!